HOGYAN TÖRTÉNIK A VÁSÁRLÁS

A vásárlás a Zenco webáruházunkban 7 alaplépésben történik.

1. LÉPÉS - AZ ÁRU KIVÁLASZTÁSA

Válassza ki a megvételre szánt terméket.

A termék bevásárlókosárba helyezéséhez kattintson a „KOSÁRBA“ gombra. Amennyiben ugyanazon áruból nagyobb mennyiséget kívánna vásárolni, úgy az áru mennyiségét közvetlenül a bevásárlókosárban módosíthatja.

Amennyiben az áruválasztáshoz tájékoztatásra vagy tanácsra van szüksége, lépjen velünk kapcsolatba. Szívesen segítünk és adunk tanácsot Önnek.

 

2. LÉPÉS - BEVÁSÁRLÓKOSÁR

Az áru kiválasztása után továbblép a Bevásárlókosarába, amelyben a következő teendőket  végezheti el:

- kiválasztott áru ellenőrzése

- áru egységárának ellenőrzésew

- áru mennyiségének módosítása

- árkedvezményre jogosító kód beváltása

 

3. LÉPÉS - FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS

A termék és a mennyiség kiválasztását követően jelölje meg a fizetés és a kézbesítés módját.

 

4. LÉPÉS - AZ ÖN ADATAI

A kiszállítás és a fizetés módjának kiválasztása után töltse ki a megrendelés kézbesítéséhez szükséges adatokat.

A vásárlás két módját kínáljuk:

-  regisztrációval – amennyiben már regisztrál, úgy elégséges bejelentkeznie.

- regisztráció nélkül

Az áru más kézbesítési címre is küldhető, vagy céges vásárlást is végezhet. 

5. LÉPÉS - Rendelés ellenőrzése, összeállítása és elküldése

A rendelés elküldése után az Ön e-mail címére automatikusan elküldésre kerül a rendelés összefoglaló áttekintése, amely Önnek egyúttal a rendelés ellenőrzéseként és igazolásaként is szolgál. A pontos e-mail cím megadására tehát fokozottan ügyeljen. Ha a megrendelésben feltüntetett e-mail cím rendben van, de ennek ellenére a rendelés igazolása az Ön számára nem érkezett meg, úgy lépjen velünk kapcsolatba.

 

6. LÉPÉS - TÁJÉKOZTATÁS AZ ÁRU ELKÜLDÉSÉRŐL/ÁTVÉTELÉRŐL

A szállítás időpontja minden áru esetében pontosításra kerül, napi frissítéssel. Amennyiben a termék nincs raktárkészletünkön, úgy a tényleges leszállítási határidőről Önt tájékoztatni fogjuk.

E-mailben értesítést kap az áru való kiszállításáról a fuvarozónak /az áru készenlétéről az átadás helyszínén.

Az áru kiszállítása napján áruszállítási tájékoztató e-mailt küldünk a vevőnek a küldemény számának feltüntetésével és a fuvarozó vállalat elérhetőségi adataival közösen. A futárszolgálatnak rendelkezésére áll az Ön telefonszáma annak érdekében, hogy felvegye Önnel a kapcsolatot, ha a megadott kézbesítési címen Ön nem lenne elérhető. Esetleg értesítést hagy az Ön postaládájában küldemény elhelyezéséről a regionális depóban.

Abban az esetben, ha a futárszolgálat az általunk jelzett napon nem kézbesíti az Ön postacímén az árut, és értesítést sem hagy az Ön postaládájában a csomag tárolóhelyen történő elhelyezéséről, úgy lépjen velünk kapcsolatba, illetve közvetlenül a futárszolgáltatást teljesítő vállalatot értesítse.

A szállítás idejét fix időpontként haladéktalanul megerősítjük miután a küldemény a társaságunk telephelyéről eltávozott.

7. LÉPÉS - MEGRENDELT ÁRU ÁTVÉTELE

Az árut az egyeztetetett időpontban kell átvenni. Amennyiben az áruval nincs megelégedve, úgy az árut az elutasítás indokolása nélkül 14 napon belül visszaküldheti.

Amennyiben a vevő a saját oldalán keletkezett okok miatt a teljesítés tárgyát képező küldeményt nem veszi át (pl. az áru elküldése után megszünteti a rendelést, a vevő által meghatározott személy az átvételnél az egyeztetett időpontban nincs jelen, vagy a vevő a vételárat nem képes megfizetni, stb.), úgy a fuvarköltségeket, vagy az ismételt kézbesítési kísérlet költségeit is a vevő teljes mértékben meghárítani köteles.